Co-creation of BootCamps focused on promoting STEM
año: 2020 - tipo: Scopus
- http://ceur-ws.org/Vol-2709/paper162.pdf - Google Schoolar - Ver abstract
Model-Driven Development of Accessible Software: A systematic literature review
año: 2020 - tipo: ISI
- https://doi.org/https://doi.org/10.1007/s10209-020-00751-6 - Google Schoolar - Ver abstract
Automatic Categorization of Answers by Applying Supervised Classification Algorithms to the Analysis of Student Responses to a Series of Multiple Choice Questions
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-32022-5_42 - Google Schoolar - Ver abstract
MOOC platforms evaluation models [Modelo para Evaluación de Plataformas MOOC]
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI.2018.8399149 - Google Schoolar - Ver abstract
Performance evaluation in the migration process from a monolithic application to microservices [Evaluación del rendimiento en el proceso de migración de una aplicación monolítica a microservicios]
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI.2018.8399148 - Google Schoolar - Ver abstract
Agile methodologies applied in teaching-learning process in engineering: A case of study
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/EDUCON.2018.8363366 - Google Schoolar - Ver abstract
Overhead impact on ad hoc mobile networks
año: 2017 - tipo: ISI
- te.net/publication/320995657_Overhead_impact_on_ad_hoc_mobile_networks - Google Schoolar - Ver abstract
Accessibility and usability OCW data: The UTPL OCW
año: 2017 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1016/j.dib.2017.06.007 - Google Schoolar - Ver abstract
A framework for improving web accessibility and usability of Open Course Ware sites
año: 2017 - tipo: ISI
- https://doi.org/10.1016/j.compedu.2017.02.013 - Google Schoolar - Ver abstract
Open Course Ware (OCW) as Support to the Social and Collaborative Learning
año: 2016 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-319-31307-8_27 - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020_posters
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Estrategias para el desarrollo de pensamiento complejo y competencias
año: 2013 - tipo: Científico
Estrategias para la incorporación de la investigación en los procesos de aprendizaje
año: 2013 - tipo: Científico
Estrategias para la Evaluación de aprendizajes: pensamiento complejo y competencias
año: 2011 - tipo: Científico