Artificial Intelligence in Neuroeducation: The Influence of Emotions in the Learning Science
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-60467-7_6 - Google Schoolar - Ver abstract
Usability evaluation of a conversational artificial intelligence interface
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Internet and plagiarism in high school students [Internet y plagio en estudiantes de bachillerato]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI49556.2020.9141103 - Google Schoolar - Ver abstract
Cluster analysis base on psychosocial information for alcohol, tobacco and other drugs consumers
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42520-3_22 - Google Schoolar - Ver abstract
Artificial Intelligence Techniques to Detect and Prevent Corruption in Procurement: A Systematic Literature Review
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42520-3_21 - Google Schoolar - Ver abstract
Application of techniques based on Artificial Intelligence for predicting the consumption of drugs and substances. A Systematic Mapping Review
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42520-3_4 - Google Schoolar - Ver abstract
Machine learning applied to the analysis of alcohol consumption and its relationship with perceived stress [Aprendizaje automático aplicado al análisis del consumo de alcohol y su relación con el estrés percibido]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Application of data mining techniques for the prediction of tobacco and alcohol use in university students [Aplicación de técnicas de minería de datos para la predicción del consumo de tabaco y alcohol en estudiantes universitarios]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Data mining to detect and prevent corruption in contracts: Systematic mapping review [Minería de datos para detectar y prevenir la corrupción en los contratos: Revisión sistemática de mapeo]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Face recognition systems in math classroom through computer vision traditional techniques
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42520-3_51 - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas
VIII Jornadas Internacionales de Campus Virtuales (JICV'18)
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
Usability Study of Didactical Resources to Children with Down Syndrome
año: 2017 - tipo: Científico
Actas IX Congreso Internacional sobre el enfoque Basado en Competencias. CIEBC 2013
año: 2013 - tipo: Libros de Actas