Exploring Perceptions of Online Feedback in Teaching EFL Speaking and Writing Skills during the COVID-19 Pandemic
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.26803/ijlter.21.7.17 - Google Schoolar - Ver abstract
Game-Based Learning in Higher Education: The Pedagogical Effect of Genially Games in English as a Foreign Language Instruction
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.12973/ijem.8.4.719 - Google Schoolar - Ver abstract
Virtual Workspaces for Enhancing Collaborative Work in EFL Learning: A Case Study in Higher Education”
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.3991/IJET.V17I02.25937 - Google Schoolar - Ver abstract
Using Digital Storytelling as a Strategy for Enhancing EFL Writing Skills
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.3991/ijet.v16i13.22187 - Google Schoolar - Ver abstract
Using pixton for teaching EFL writing in higher education during the Covid-19 pandemic
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.26803/ijlter.20.9.7 - Google Schoolar - Ver abstract
Use of audiogames as a strategic tool for teaching English as a Foreign Language skills in Ecuadorian higher education
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/LACLO50806.2020.9381160 - Google Schoolar - Ver abstract
A Comparative Study of EFL Listening Difficulties in Public and Private Ecuadorian High Schools
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85092737580&partnerID=40&md5=e3e96cf025a4720104829c5f48c0c773 - Google Schoolar - Ver abstract
Using efl youtube videos as supplementary resource for teaching vocabulary: A case study in secondary education
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1145/3411681.3411682 - Google Schoolar - Ver abstract
Improving past tense pronunciation of regular verbs through the use of audacity: A case study of efl undergraduate students in Ecuador
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85090407806&partnerID=40&md5=2f2f612853c0d6afd3e5fa7a913fd294 - Google Schoolar - Ver abstract
Enhancing EFL Students’ Active Learning by Using ‘Formative’ on Mobile Devices
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.3991/ijet.v15i13.13975 - Google Schoolar - Ver abstract
INVESTIGACIÓN EDUCATIVA EN EL ECUADOR VOLUMEN 2
año: 2022 - tipo: Científico
LIBRO 3ER CONGRESO DIDÁCTICA DEL INGLÉS Third International Online Congress on the Didactics of the English Language. Educational Innovation in Times of Crisis / ARTICLE: Implementing Gamification in foreign language education: a case of pre-service EFL teachers in Ecuador Mgt. Luz Mercedes Castillo Cuesta and Mgt. Paola Alexandra Cabrera Solano
año: 2022 - tipo: Libros de Actas
TENDENCIAS EN LA INVESTIGACIÓN UNIVERSITARIA UNA VISIÓN DESDE LATINOAMÉRICA-VOLUMEN XVIII
año: 2022 - tipo: Científico
TENDENCIAS EN LA INVESTIGACIÓN UNIVERSITARIA UNA VISIÓN DESDE LATINOAMÉRICA-VOLUMEN XVII
año: 2022 - tipo: Científico
TENDENCIAS EN LA INVESTIGACIÓN UNIVERSITARIA UNA VISIÓN DESDE LATINOAMÉRICA- VOLUMEN XV
año: 2021 - tipo: Científico
Memorias X Investiga UTPL_Webinars_2021
año: 2021 - tipo: Libros de Actas
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Tendencias en la Investigación Universitaria. Una visión desde Latinoamérica. Vol. XIII.
año: 2020 - tipo: Científico
Tendencias en la investigación Universitaria: Una visión desde Latinoamérica (Volumen VII)
año: 2019 - tipo: Científico
RECURSOS EDUCATIVOS PARA EL AULA DEL SIGLO XXI
año: 2019 - tipo: Científico