A bridge between entrepreneurship education, program inspiration, and entrepreneurial intention: the role of individual entrepreneurial orientation. Evidence from Latin American emerging economies
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.1108/JEEE-04-2021-0137 - Google Schoolar - Ver abstract
Vinculación Universidad – Emprendimiento Socio Productivo de Ecuador
año: 2020 - tipo: Latindex Catálogo
- https://doi.org/.doi.org/10.24133/vinculosespe.v5i1.1581 - Google Schoolar - Ver abstract
Vinculación Universidad – Emprendimiento Socio Productivo de Ecuador.
año: 2020 - tipo: Latindex Catálogo
- https://doi.org/p://dx.doi.org/10.24133/vinculosespe.v5i1.1581 - Google Schoolar - Ver abstract
Constructing reality through audiences
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-319-91860-0_5 - Google Schoolar - Ver abstract
Time as a constituent value in attention economy [El tiempo como constitutivo de valor en la economía de la atención]
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI.2018.8399463 - Google Schoolar - Ver abstract
Galician spas in facebook
año: 2017 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-319-46068-0_43 - Google Schoolar - Ver abstract
Social networks and their role in the promotion of emerging tourist destinations: The case of the area 7 of Ecuador
año: 2017 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-319-46068-0_40 - Google Schoolar - Ver abstract
Impact of digital technologies on the transformation of business model of the travel agencies in Ecuador: From analogue to digital [Impacto de las tecnologías digitales en la transformación del modelo de negocio de las agencias de viajes en Ecuador: Del ámbito analógico al digital]
año: 2017 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Aprendizaje Organizacional: producción científica sobre el aprendizaje organizacional en los países de América
año: 2016 - tipo: Latindex Catálogo
- http://revistas.commonground-es.com/index.php/gestion/article/view/482 - Google Schoolar - Ver abstract
LA GESTIÓN DE LOS MEDIOS SOCIALES EN LA DINAMIZACIÓN DE DESTINOS TURÍSTICOS TERMALES: ANÁLISIS CROSSCULTURAL DE MODELOS APLICADOS EN ESPAÑA, PORTUGAL Y ECUADOR
año: 2015 - tipo: Latindex Catálogo
- http://www.cienciared.com.ar/ra/usr/3/510/holo23v2martinez.pdf - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias VII Investiga UTPL
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
Gestionar comunicación. Avances y experiencias
año: 2017 - tipo: Científico