Sentiment Analysis in the Feedback of Peer Evaluation Activities
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85121305359&origin=resultslist&sort=plf-f&src=s&st1=Sentiment+Analysis+in+the+Feedback+of+Peer+Evaluation+Activities&sid=ca3135c0cc2bce9c7f2b3774ccc303ba&sot=b&sdt=b&sl=79&s=TITLE-ABS-KEY%28Sentiment+Analysis+in+the+Feedback+of+Peer+Evaluation+Activities%29&relpos=0&citeCnt=0&searchTerm= - Google Schoolar - Ver abstract
Early prediction of dropout in online courses using Artificial Neural Networks
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/LACLO50806.2020.9381190 - Google Schoolar - Ver abstract
Learning Analytics as a tool to support teaching
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42531-9_33 - Google Schoolar - Ver abstract
Application of data anonymization in Learning Analytics
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1145/3378184.3378229 - Google Schoolar - Ver abstract
Discovering Interaction Patterns on the Use of OERs in Open Online Courses Through the Application of Association Rules
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/LWMOOCS.2018.8534632 - Google Schoolar - Ver abstract
Semantic representation of bibliographic resources cataloged in the UTPL Library
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/CONCAPAN.2017.8278531 - Google Schoolar - Ver abstract
A Fuzzy Neural Approach with Multiple Models to Time- Dependent Short Term Power Load Forecasting Based on Weather
año: 2017 - tipo: Artículos Publicados de Divulgación Internacional
- Google Schoolar - Ver abstract
An approximation of the publication of academic bibliographic resources with Linked Data [Una aproximación de la publicación de recursos académicos bibliográficos bajo Linked Data]
año: 2016 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85006416120&partnerID=40&md5=2b1867e681f21703ddd983fee944b948 - Google Schoolar - Ver abstract
The Design and Implementation of English Listening Question Bank and Dynamic Examination System Based on Internet
año: 2015 - tipo: Artículos Publicados de Divulgación Internacional
- https://doi.org/10.5753/cbie.wcbie.2015.483 - Google Schoolar - Ver abstract
Sistema Integrado de Registro y Evaluación del Plan Docente UTPL
año: 2012 - tipo: Artículos Publicados de Divulgación Local
- http://www.esvial.org/atica2012/documentos/LibroATICA2012.pdf - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas
ATICA2018: Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas y Accesibilidad
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
Actas del VII Congreso Internacional sobre Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas (ATICA 2016)
año: 2016 - tipo: Libros de Actas
Guide for creating accessible digital content: Documents, presentations, videos, audios, and web pages
año: 2015 - tipo: Divulgación
CONGRESO UNIVERSITARIO INTERNACIONAL SOBRE LA COMUNICACIÓN EN LA PROFESIÓN Y EN LA UNIVERSIDAD DE HOY: CONTENIDOS, INVESTIGACIÓN, INNOVACIÓN Y DOCENCIA (CUICIID 2015 Virtual y En Línea)
año: 2015 - tipo: Libros de Resúmenes
Actas del VI Congreso Internacional sobre Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas (ATICA2014)
año: 2014 - tipo: Libros de Actas
Actas del IV Congreso Internacional sobre Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas (ATICA2012)
año: 2012 - tipo: Libros de Actas
Compendium Open Educational Resources: Cases from Latin America and Europe in Higher Education
año: 2012 - tipo: Científico