2022 |
artículo |
Virtual Workspaces for Enhancing Collaborative Work in EFL Learning: A Case Study in Higher Education”
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.3991/IJET.V17I02.25937 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2022 |
artículo |
Using Genially Games for Enhancing EFL Reading and Writing Skills in Online Education
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.26803/ijlter.21.1.19 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2021 |
artículo |
Using Digital Storytelling as a Strategy for Enhancing EFL Writing Skills
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.3991/ijet.v16i13.22187 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2020 |
artículo |
A Comparative Study of EFL Listening Difficulties in Public and Private Ecuadorian High Schools
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85092737580&partnerID=40&md5=e3e96cf025a4720104829c5f48c0c773 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2020 |
artículo |
Use of audiogames as a strategic tool for teaching English as a Foreign Language skills in Ecuadorian higher education
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/LACLO50806.2020.9381160 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2020 |
artículo |
Enhancing EFL Students’ Active Learning by Using ‘Formative’ on Mobile Devices
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.3991/ijet.v15i13.13975 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2020 |
artículo |
Using Digital Games for Enhancing EFL Grammar and Vocabulary in Higher Education
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.3991/ijet.v15i20.16159 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2019 |
artículo |
Digital Portfolios to enhance English as a Foreigna Language Writing Skills: a case of university students in southern Ecuador
año: 2019 - tipo: ISI
- https://doi.org/10.21125/iceri.2019.2267 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2019 |
artículo |
Using Visual Vocabulary App as a Metacognitive Strategy in EFL Learning: A Case of Pre-Service Teachers
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.26803/ijlter.18.12.17 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2019 |
artículo |
Using digital educational comics for learning EFL vocabulary
año: 2019 - tipo: Latindex Catálogo
- https://studiahumanitatis.eu/ojs/index.php/analysis/article/view/32/40 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2019 |
artículo |
Perceptions on the Internal Factors Influencing EFL Learning: A Case of Ecuadorian Children
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.29333/iji.2019.12424a - Google Schoolar - Ver abstract
|
2019 |
artículo |
Using Pixton for writing instruction in foreign language higher education: A case of Ecuadorian pre–service teachers
año: 2019 - tipo: Latindex Catálogo
- https://studiahumanitatis.eu/ojs/index.php/analysis/article/view/38/31 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2018 |
artículo |
The impact of using Pixton for teaching grammar and vocabulary in the EFL Ecuadorian context
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85041684474&partnerID=40&md5=4b5ea7287d022f4ce1edac4179bde415 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2018 |
artículo |
Perceptions on the influence of non-communicative activities on students’ motivation to learn a foreign language [Percepciones sobre la influencia de las actividades no comunicativas en la motivación para el aprendizaje de una lengua extranjera]
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.5209/RCED.52161 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2017 |
artículo |
The use of wikis to enhance collaborative reading and writing skills in a pre-service efl teacher training program in an ecuadorian academic context
año: 2017 - tipo: Scopus
- http://www.tojet.net/special/2017_12_2.pdf - Google Schoolar - Ver abstract
|
2017 |
artículo |
Flipping the Classroom through the Use of Socrative, Padlet, and Twitter in an Academic Writing Course: A Case of Pre-Service EFL Teachers in Ecuador
año: 2017 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85045200366&partnerID=40&md5=97ce2b7e0ffd46822fcf47c3ba3533c4 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2016 |
artículo |
The Effect of Communicative Activities on EFL Learners’ Motivation: A Case of Students in the Amazon Region of Ecuador
año: 2016 - tipo: Latindex Catálogo
- Google Schoolar - Ver abstract
|
2015 |
artículo |
EFL Teaching in the Amazon Region of Ecuador: A Focus on Activities and Resources for Teaching Listening and Skills
año: 2015 - tipo: Latindex Catálogo
- https://doi.org/10.5539/elt.v8n8p94 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2014 |
artículo |
Spanish interference in EFL writing skills: A case of Ecuadorian senior high schools
año: 2014 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.5539/elt.v7n7p40 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2021 |
libro |
TENDENCIAS EN LA INVESTIGACIÓN UNIVERSITARIA UNA VISIÓN DESDE LATINOAMÉRICA- VOLUMEN XV
año: 2021 - tipo: Científico - estado: publicado
|
2021 |
libro |
Memorias X Investiga UTPL_Webinars_2021
año: 2021 - tipo: Libros de Actas - estado: publicado
|
2020 |
libro |
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas - estado: publicado
|
2020 |
libro |
Tendencias en la Investigación Universitaria. Una visión desde Latinoamérica. Vol. XIII.
año: 2020 - tipo: Científico - estado: publicado
|
2019 |
libro |
Tendencias en la investigación Universitaria: Una visión desde Latinoamérica (Volumen VII)
año: 2019 - tipo: Científico - estado: publicado
|
2019 |
libro |
RECURSOS EDUCATIVOS PARA EL AULA DEL SIGLO XXI
año: 2019 - tipo: Científico - estado: publicado
|
2019 |
libro |
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas - estado: publicado
|
2019 |
libro |
Nuevas tecnologías en el proceso de enseñanza-aprendizaje
año: 2019 - tipo: Científico - estado: publicado
|
2018 |
libro |
2018 Wel International Academic. Conference Proceedings
año: 2018 - tipo: Libros de Resúmenes - estado: publicado
|
2018 |
libro |
EDUCACIÓN DE CALIDAD Y CALIDEZ
año: 2018 - tipo: Libros de Resúmenes - estado: publicado
|