A Comparative Study of EFL Listening Difficulties in Public and Private Ecuadorian High Schools
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85092737580&partnerID=40&md5=e3e96cf025a4720104829c5f48c0c773 - Google Schoolar - Ver abstract
Enhancing EFL Students’ Active Learning by Using ‘Formative’ on Mobile Devices
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.3991/ijet.v15i13.13975 - Google Schoolar - Ver abstract
Digital Portfolios to enhance English as a Foreigna Language Writing Skills: a case of university students in southern Ecuador
año: 2020 - tipo: ISI
- https://doi.org/10.21125/iceri.2019.2267 - Google Schoolar - Ver abstract
Using Digital Games for Enhancing EFL Grammar and Vocabulary in Higher Education
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.3991/ijet.v15i20.16159 - Google Schoolar - Ver abstract
Using Visual Vocabulary App as a Metacognitive Strategy in EFL Learning: A Case of Pre-Service Teachers
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.26803/ijlter.18.12.17 - Google Schoolar - Ver abstract
Perceptions on the Internal Factors Influencing EFL Learning: A Case of Ecuadorian Children
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.29333/iji.2019.12424a - Google Schoolar - Ver abstract
The impact of using Pixton for teaching grammar and vocabulary in the EFL Ecuadorian context
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85041684474&partnerID=40&md5=4b5ea7287d022f4ce1edac4179bde415 - Google Schoolar - Ver abstract
Perceptions on the influence of non-communicative activities on students’ motivation to learn a foreign language [Percepciones sobre la influencia de las actividades no comunicativas en la motivación para el aprendizaje de una lengua extranjera]
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.5209/RCED.52161 - Google Schoolar - Ver abstract
The use of wikis to enhance collaborative reading and writing skills in a pre-service efl teacher training program in an ecuadorian academic context
año: 2017 - tipo: Scopus
- http://www.tojet.net/special/2017_12_2.pdf - Google Schoolar - Ver abstract
Flipping the Classroom through the Use of Socrative, Padlet, and Twitter in an Academic Writing Course: A Case of Pre-Service EFL Teachers in Ecuador
año: 2017 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85045200366&partnerID=40&md5=97ce2b7e0ffd46822fcf47c3ba3533c4 - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Tendencias en la investigación Universitaria: Una visión desde Latinoamérica (Volumen VII)
año: 2019 - tipo: Científico
RECURSOS EDUCATIVOS PARA EL AULA DEL SIGLO XXI
año: 2019 - tipo: Científico
Nuevas tecnologías en el proceso de enseñanza-aprendizaje
año: 2019 - tipo: Científico
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas
Memorias VII Investiga UTPL
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
BOOK OF ABSTRACTS CIVINEDU 2018 2nd International Virtual Conference on Educational Research and Innovation
año: 2018 - tipo: Libros de Resúmenes
IV Congreso virtual internacional sobre Innovación pedagógica y Praxis educativa. INNOVAGOGIA 2018
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
Creación de videos interactivos para promover el aprendizaje colaborativo y fortalecer la destreza de habla en estudiantes de inglés como lengua extranjera: BOOK OF ABSTRACTS 24 - 25 October, 2018 2nd International Virtual Conference on Educational Research and Innovation
año: 2018 - tipo: Libros de Resúmenes
Transforming education for a changing world
año: 2018 - tipo: Libros de Actas