Effects of COVID-19 on the Perception of Virtual Education in University Students in Ecuador; Technical and Methodological Principles at the Universidad Técnica Particular de Loja
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.3390/su14063204 - Google Schoolar - Ver abstract
Analysis of feelings in messages received in the virtual learning environment of the open and distance modality of the utpl] [Análisis de sentimientos en los mensajes recibidos en el entorno virtual de aprendizaje de la modalidad abierta y a distancia de la utpl
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85105495092&origin=resultslist&sort=plf-t&src=s&sid=2871a85bbd962e59e7115e769befae99&sot=b&sdt=b&sl=138&s=TITLE-ABS-KEY%28Analysis+of+feelings+in+messages+received+in+the+virtual+learning+environment+of+the+open+and+distance+modality+of+the+utpl%29&relpos=0&citeCnt=0&searchTerm= - Google Schoolar - Ver abstract
Plagiarism and use of technology by high school students
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85111817507&origin=resultslist&sort=plf-t&src=s&nlo=&nlr=&nls=&sid=a53482e34d9d57cd0699c6ab570b4bea&sot=b&sdt=cl&cluster=scopubyr%2c%222021%22%2ct&sl=71&s=TITLE-ABS-KEY%28Plagiarism+and+use+of+technology+by+high+school+students%29&relpos=0&citeCnt=0&searchTerm= - Google Schoolar - Ver abstract
Internet and plagiarism in high school students [Internet y plagio en estudiantes de bachillerato]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI49556.2020.9141103 - Google Schoolar - Ver abstract
Plagiarism, internet and academic success at the university
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.7821/naer.2018.7.324 - Google Schoolar - Ver abstract
Uses of internet and levels of plagiarism [Usos de Internet y niveles de plagio]
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI.2018.8399147 - Google Schoolar - Ver abstract
Educational math game for stimulation of children with dyscalculia
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-319-73450-7_58 - Google Schoolar - Ver abstract
MOOCs as a learning system at the University of Huelva (UHU)
año: 2017 - tipo: ISI
- Google Schoolar - Ver abstract
Usable control system for interaction with ubiquitous television
año: 2017 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-319-63321-3_11 - Google Schoolar - Ver abstract
Internet Use and Academic Success in University Students
año: 2016 - tipo: ISI
- https://doi.org/10.3916/C48-2016-06 - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020_posters
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Ambient Assisted Living and Daily Activities
año: 2014 - tipo: Científico
EDUCACIÓN A DISTANCIA Y TECNOLOGÍA: LECTURAS DESDE AMÉRICA LATINA
año: 2012 - tipo: Científico
Buenas prácticas en educación a distancia. Experiencias significativas en Iberoamérica. Texto
año: 2012 - tipo: Divulgación
Estrategias para la Evaluación de aprendizajes: pensamiento complejo y competencias
año: 2011 - tipo: Científico
ALGUNAS CLAVES QUE SUSTENTAN EL POSICIONAMIENTO DE LA EDUCACIÓN A DISTANCIA
año: 2010 - tipo: Divulgación
La educación superior a distancia: Miradas diversas desde Iberoamérica
año: 2010 - tipo: Libros de Actas
La educación superior virtual en América Latina y el Caribe
año: 2004 - tipo: Científico