Linked open knowledge organization systems
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1145/3309772.3309804 - Google Schoolar - Ver abstract
Discovery of potential collaboration networks from open knowledge sources
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/EDUCON.2018.8363382 - Google Schoolar - Ver abstract
A rating system that open-data repositories must satisfy to be considered OER: Reusing open data resources in teaching
año: 2017 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/EDUCON.2017.7943089 - Google Schoolar - Ver abstract
Recommendation of open educational resources. An approach based on linked open data
año: 2017 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/EDUCON.2017.7943018 - Google Schoolar - Ver abstract
A Fuzzy Neural Approach with Multiple Models to Time- Dependent Short Term Power Load Forecasting Based on Weather
año: 2017 - tipo: Artículos Publicados de Divulgación Internacional
- Google Schoolar - Ver abstract
Using linked data to blended educational materials with OER—A general context of synergy: Linked data for describe, discovery and retrieve OER and human beings knowledge to provide context
año: 2016 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-662-52925-6_15 - Google Schoolar - Ver abstract
Open education practices as answer to new demands of training in entrepreneurship competences: The role of recommender systems
año: 2016 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-319-29585-5_1 - Google Schoolar - Ver abstract
Guidelines to producing structured interoperable data from Open Access Repositories
año: 2016 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/FIE.2016.7757660 - Google Schoolar - Ver abstract
Open educational resources and standards in the eMadrid network
año: 2016 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/SIIE.2016.7751873 - Google Schoolar - Ver abstract
A contribution to encourage the dissemination of academic publishing: Finding diffusion media by means of a search engine based on semantic technologies
año: 2016 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/EDUCON.2016.7474652 - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas
Open Education: from OERs to MOOCs
año: 2016 - tipo: Científico
Libro de Actas del V Congreso Internacional Sobre Calidad y Accesibilidad de la Formación Virtual
año: 2014 - tipo: Libros de Actas
Actas del V Congreso Internacional sobre Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas (ATICA 2013)
año: 2013 - tipo: Libros de Actas
Aplicación de tecnologías web emergentes para el estudio del impacto de repositorios OpenCourseWare españoles y latinoamericanos en la Educación Superior
año: 2013 - tipo: Científico
Guía metodológica para la implantación de desarrollos curriculares virtuales accesibles
año: 2013 - tipo: Científico
Actas del IV Congreso Internacional sobre Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas (ATICA2012)
año: 2012 - tipo: Libros de Actas
International Book Series INFORMATION SCIENCE & COMPUTING
año: 2008 - tipo: Científico