Enhanced Books Recommendation Using Clustering Techniques and Knowledge Graphs
año: 2023 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-031-24985-3_7 - Google Schoolar - Ver abstract
Explainable Recommender Systems: From Theory to Practice
año: 2023 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-981-19-7663-6_42 - Google Schoolar - Ver abstract
Topic Modeling for Automatically Identification of STEM Barriers
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-031-03884-6_22 - Google Schoolar - Ver abstract
Enabling a Question-Answering System for COVID Using a Hybrid Approach Based on Wikipedia and Q/A Pairs
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-981-16-6369-7_22 - Google Schoolar - Ver abstract
Contribution of Deep-Learning Techniques Toward Fighting COVID-19: A Bibliometric Analysis of Scholarly Production During 2020
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/ACCESS.2022.3159025 - Google Schoolar - Ver abstract
Construction and Leverage Scientific Knowledge Graphs by Means of Semantic Technologies
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-59194-6_37 - Google Schoolar - Ver abstract
A comprehensive survey of knowledge graph-based recommender systems: Technologies, development, and contributions
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.3390/info12060232 - Google Schoolar - Ver abstract
Student Perspective on Virtual Education in Two Universities in Ecuador: A Survey
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/JICV53222.2021.9600280 - Google Schoolar - Ver abstract
Preface Communications in Computer and Information Science_Volume 1456
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85121663180&origin=resultslist&sort=plf-t&src=s&nlo=&nlr=&nls=&sid=8e53311a6cd50a00426310d23e363421&sot=aff&sdt=cl&cluster=scopubyr%2c%222022%22%2ct%2c%222021%22%2ct&sl=56&s=AF-ID%28%22Universidad+Tecnica+Particular+de+Loja%22+60072064%29&relpos=29&citeCnt=0&searchTerm=&featureToggles=FEATURE_NEW_DOC_DETAILS_EXPORT:1 - Google Schoolar - Ver abstract
Using domain ontologies for text classification. A use case to classify computer science papers
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-65384-2_13 - Google Schoolar - Ver abstract
Latin American Women and Research Contributions to the IT Field
año: 2021 - tipo: Científico
Communications in Computer and Information Science
año: 2021 - tipo: Científico
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
BÚSQUEDA SISTEMÁTICA DE TESIS DOCTORALES SOBRE INNOVACIÓN EDUCATIVA Y TIC (capítulo de libro)
año: 2020 - tipo: Científico
Open Education: from OERs to MOOCs
año: 2016 - tipo: Científico
Formación Virtual Inclusiva y de Calidad para el siglo XXI
año: 2015 - tipo: Libros de Actas
Guide for creating accessible digital content: Documents, presentations, videos, audios, and web pages
año: 2015 - tipo: Divulgación
Actas del VI Congreso Internacional sobre Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas (ATICA2014)
año: 2014 - tipo: Libros de Actas
Libro de Actas del V Congreso Internacional Sobre Calidad y Accesibilidad de la Formación Virtual
año: 2014 - tipo: Libros de Actas
Aplicación de tecnologías web emergentes para el estudio del impacto de repositorios OpenCourseWare españoles y latinoamericanos en la Educación Superior
año: 2013 - tipo: Científico