Use of chatbots for customer service in MSMEs
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1108/ACI-06-2022-0148 - Google Schoolar - Ver abstract
Use of chatbots for user service in higher education institutions [Uso de chatbots para atención al usuario en instituciones de educación superior]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI49556.2020.9141108 - Google Schoolar - Ver abstract
Implementation of techniques and OWASP security recommendations to avoid SQL and XSS attacks using J2EE and WS-Security [Implementación de técnicas y recomendaciones de seguridad OWASP para evitar ataques de tipo inyección SQL, XSS utilizando J2EE y WS-Security]
año: 2017 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI.2017.7975981 - Google Schoolar - Ver abstract
Implementation of techniques, standards and safety recommendations to prevent XSS and SQL injection attacks in Java EE RESTful applications
año: 2016 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-319-31232-3_65 - Google Schoolar - Ver abstract
Semantic Analysis Of Judicial Sentences Based On Text Polarity
año: 2016 - tipo: Scopus
- https://drive.google.com/file/d/0B-C-0w7yDtkING1QQWdidDBYR2s/view - Google Schoolar - Ver abstract
Information security in implementing web applications for small businesses based on COBIT5-SI [Seguridad de la Información en la implementación de aplicaciones web para pequeñas empresas en base a COBIT5-SI]
año: 2015 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/CISTI.2015.7170390 - Google Schoolar - Ver abstract
First contribution to complex emotion recognition in patients with alzheimer’s disease
año: 2014 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020_posters
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Ambient Assisted Living and Daily Activities
año: 2014 - tipo: Científico