A Comparative Study of EFL Listening Difficulties in Public and Private Ecuadorian High Schools
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85092737580&partnerID=40&md5=e3e96cf025a4720104829c5f48c0c773 - Google Schoolar - Ver abstract
Enhancing EFL Students’ Active Learning by Using ‘Formative’ on Mobile Devices
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.3991/ijet.v15i13.13975 - Google Schoolar - Ver abstract
Improving past tense pronunciation of regular verbs through the use of audacity: A case study of efl undergraduate students in Ecuador
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85090407806&partnerID=40&md5=2f2f612853c0d6afd3e5fa7a913fd294 - Google Schoolar - Ver abstract
Using efl youtube videos as supplementary resource for teaching vocabulary: A case study in secondary education
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1145/3411681.3411682 - Google Schoolar - Ver abstract
Digital Portfolios to enhance English as a Foreigna Language Writing Skills: a case of university students in southern Ecuador
año: 2020 - tipo: ISI
- https://doi.org/10.21125/iceri.2019.2267 - Google Schoolar - Ver abstract
The Use of Digital Portfolios to Enhance English as a Foreign Language Speaking Skills in Higher Education
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.3991/ijet.v15i24.15103 - Google Schoolar - Ver abstract
Using Visual Vocabulary App as a Metacognitive Strategy in EFL Learning: A Case of Pre-Service Teachers
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.26803/ijlter.18.12.17 - Google Schoolar - Ver abstract
Perceptions on the Internal Factors Influencing EFL Learning: A Case of Ecuadorian Children
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.29333/iji.2019.12424a - Google Schoolar - Ver abstract
Improving EFL reading habits in adolescent students from public high schools in Ecuador
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.26803/IJLTER.18.10.12 - Google Schoolar - Ver abstract
The impact of using Pixton for teaching grammar and vocabulary in the EFL Ecuadorian context
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85041684474&partnerID=40&md5=4b5ea7287d022f4ce1edac4179bde415 - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Tendencias en la investigación Universitaria: Una visión desde Latinoamérica (Volumen VII)
año: 2019 - tipo: Científico
RECURSOS EDUCATIVOS PARA EL AULA DEL SIGLO XXI
año: 2019 - tipo: Científico
Nuevas tecnologías en el proceso de enseñanza-aprendizaje
año: 2019 - tipo: Científico
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas
Memorias VII Investiga UTPL
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
IV Congreso virtual internacional sobre Innovación pedagógica y Praxis educativa. INNOVAGOGIA 2018
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
Creación de videos interactivos para promover el aprendizaje colaborativo y fortalecer la destreza de habla en estudiantes de inglés como lengua extranjera: BOOK OF ABSTRACTS 24 - 25 October, 2018 2nd International Virtual Conference on Educational Research and Innovation
año: 2018 - tipo: Libros de Resúmenes
Transforming education for a changing world
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
EDUCACIÓN DE CALIDAD Y CALIDEZ
año: 2018 - tipo: Libros de Resúmenes