Application of data anonymization in Learning Analytics
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1145/3378184.3378229 - Google Schoolar - Ver abstract
EntreCom4ALL MODEL to sustain the entrepreneurship competence needs
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/EDUCON45650.2020.9125352 - Google Schoolar - Ver abstract
Description of open data sets as semantic knowledge graphs to contribute to actions related to the 2030 agenda and the sustainable development goals
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-65384-2_14 - Google Schoolar - Ver abstract
Linked Data and Musical Information to Improvement the Cultural and Heritage Knowledge Management
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-33547-2_12 - Google Schoolar - Ver abstract
Learning Analytics as a tool to support teaching
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42531-9_33 - Google Schoolar - Ver abstract
Building Conversational Interface for Customer Support applied to Open Campus an open online course provider
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/ICALT.2019.00011 - Google Schoolar - Ver abstract
Use of Graph Database for the Integration of Heterogeneous Data about Ecuadorian Historical Personages [Uso de Bases de Datos Orientadas a grafos para la Integración de Información Heterogénea acerca de los Personajes Históricos Ecuatorianos]
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/CIMPS.2018.8625618 - Google Schoolar - Ver abstract
A model based on open data for the creation of a latin American and caribbean space for higher education [Un modelo basado en datos abiertos para la creación de un espacio latinoamericano y del caribe de educación superior]
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Open Repositories as Entrepreneurship Skills Sharpener for Young Engineers and Trainers
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/FIE43999.2019.9028502 - Google Schoolar - Ver abstract
A proposal of Quality Assessment of OER based on emergent technology
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/EDUCON.2019.8725067 - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas
ATICA2018: Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas y Accesibilidad
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
Higher Education in the World 6. Towards a Socially Responsible University: Balancing the Global with the Local
año: 2017 - tipo: Científico
Open Education: from OERs to MOOCs
año: 2016 - tipo: Científico
PEDAGOGICAL CHALLENGES IN A DIGITAL WORLD
año: 2016 - tipo: Científico
Formación Virtual Inclusiva y de Calidad para el siglo XXI
año: 2015 - tipo: Libros de Actas
Actas del VI Congreso Internacional sobre Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas (ATICA2014)
año: 2014 - tipo: Libros de Actas
Libro de Actas del V Congreso Internacional Sobre Calidad y Accesibilidad de la Formación Virtual
año: 2014 - tipo: Libros de Actas
La sociedad ruido: Entre el dato y el grito. Actas – V Congreso Internacional Latina de Comunicación Social – V CILCS - 2013
año: 2013 - tipo: Libros de Actas