Semantic Enrichment of Open Dataset related to sustainable Development Goals using Open Knowledge Graphs
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/LACLO54177.2021.00060 - Google Schoolar - Ver abstract
Exploring success factors of CRM strategies in Higher Education Institutions: A case study of CRMUTPL for conversion of prospects in university students
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/LACLO54177.2021.00083 - Google Schoolar - Ver abstract
A framework based on blockchain technology to improve traceability, and trust in the exchange of information between higher education institutions [Un marco de trabajo basado en tecnología blockchain para mejorar la trazabilidad y la confianza en el intercambio de información entre instituciones de educación superior]
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.17013/RISTI.41.97-111 - Google Schoolar - Ver abstract
Use of classification trees and rule-based models to optimize the funding assignment to research projects: A case study of UTPL
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1016/j.joi.2020.101107 - Google Schoolar - Ver abstract
Interoperability of electronic health records using Semantic knowledge graphs. A use case applied at the UTPL University Hospital
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.19153/cleiej.24.2.2 - Google Schoolar - Ver abstract
Sentiment Analysis in the Feedback of Peer Evaluation Activities
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85121305359&origin=resultslist&sort=plf-f&src=s&st1=Sentiment+Analysis+in+the+Feedback+of+Peer+Evaluation+Activities&sid=ca3135c0cc2bce9c7f2b3774ccc303ba&sot=b&sdt=b&sl=79&s=TITLE-ABS-KEY%28Sentiment+Analysis+in+the+Feedback+of+Peer+Evaluation+Activities%29&relpos=0&citeCnt=0&searchTerm= - Google Schoolar - Ver abstract
EntreCom4ALL MODEL to sustain the entrepreneurship competence needs
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/EDUCON45650.2020.9125352 - Google Schoolar - Ver abstract
Description of open data sets as semantic knowledge graphs to contribute to actions related to the 2030 agenda and the sustainable development goals
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-65384-2_14 - Google Schoolar - Ver abstract
Health Data Representation through Web Semantic, a Case Study Applied to Electronic Records Medical in the UTPL Hospital
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/CLEI52000.2020.00040 - Google Schoolar - Ver abstract
Agrobc: Gestión Descentralizada de Cadenas de Valor Agrícolas Usando Tecnología Blockchain
año: 2020 - tipo: Latindex Catálogo
- https://doi.org/10.21503/hamu.v7i3.2201 - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas
ATICA2018: Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas y Accesibilidad
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
Higher Education in the World 6. Towards a Socially Responsible University: Balancing the Global with the Local
año: 2017 - tipo: Científico
Open Education: from OERs to MOOCs
año: 2016 - tipo: Científico
PEDAGOGICAL CHALLENGES IN A DIGITAL WORLD
año: 2016 - tipo: Científico
Formación Virtual Inclusiva y de Calidad para el siglo XXI
año: 2015 - tipo: Libros de Actas
Actas del VI Congreso Internacional sobre Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas (ATICA2014)
año: 2014 - tipo: Libros de Actas
Libro de Actas del V Congreso Internacional Sobre Calidad y Accesibilidad de la Formación Virtual
año: 2014 - tipo: Libros de Actas
La sociedad ruido: Entre el dato y el grito. Actas – V Congreso Internacional Latina de Comunicación Social – V CILCS - 2013
año: 2013 - tipo: Libros de Actas