Deep Learning Framework for Vehicle and Pedestrian Detection in Rural Roads on an Embedded GPU
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.3390/electronics9040589 - Google Schoolar - Ver abstract
Design and implementation of a communication architecture between technological devices based on agent communities for a smartclasroom [Diseño e implementación de una arquitectura de comunicación entre dispositivos tecnológicos basados en comunidades de agentes para un salón inteligente]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Use of chatbots for user service in higher education institutions [Uso de chatbots para atención al usuario en instituciones de educación superior]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI49556.2020.9141108 - Google Schoolar - Ver abstract
Design of the architecture for text recognition and reading in an online assessment applied to visually impaired students
año: 2020 - tipo: IEEE
- Google Schoolar - Ver abstract
Object detection in rural roads using Tensorflow API
año: 2020 - tipo: IEEE
- Google Schoolar - Ver abstract
Assignment of Groups for the Execution of a Collaborative Work Using Emerging Algorithms
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42531-9_30 - Google Schoolar - Ver abstract
Design of a mobile application for access to the remote laboratory
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42531-9_31 - Google Schoolar - Ver abstract
Face recognition systems in math classroom through computer vision traditional techniques
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42520-3_51 - Google Schoolar - Ver abstract
Framework comparison of neural networks for automated counting of vehicles and pedestrians
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-36211-9_2 - Google Schoolar - Ver abstract
User affective experience in environments with artificial intelligence, biometric sensors and/or accessible digital resources. A systematic literature review [Experiencia afectiva usuario en ambientes con inteligencia artificial, sensores biométricos y/o recursos digitales accesibles: Una revisión sistemática de literatura]
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.17013/risti.35.35–53 - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas
Atas da 12a Conferência Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação / Proceedings of the 12th Iberian Conference on Information Systems and Technologies
año: 2017 - tipo: Libros de Actas
Memorias VI Investiga UTPL
año: 2017 - tipo: Libros de Actas
Libro de Comunicaciones del V Congreso CREAD Andes y V Encuentro Virtual Educa Ecuador Calidad y accesibilidad de la educación superior a distancia: América, África, Europa y Asia
año: 2016 - tipo: Libros de Actas
Challenges to improve education with virtual technology
año: 2015 - tipo: Libros de Resúmenes