Use of chatbots for user service in higher education institutions [Uso de chatbots para atención al usuario en instituciones de educación superior]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI49556.2020.9141108 - Google Schoolar - Ver abstract
Advanced Driver Assistance System for the drowsiness detection using facial landmarks
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI49556.2020.9140893 - Google Schoolar - Ver abstract
Indoor positioning system using Beacon technology [Sistema de posicionamiento en interiores contecnología Beacon]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI49556.2020.9141009 - Google Schoolar - Ver abstract
Face recognition systems in math classroom through computer vision traditional techniques
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42520-3_51 - Google Schoolar - Ver abstract
Design and implementation of a communication architecture between technological devices based on agent communities for a smartclasroom [Diseño e implementación de una arquitectura de comunicación entre dispositivos tecnológicos basados en comunidades de agentes para un salón inteligente]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Recognition of the Driving Style in Vehicle Drivers
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.3390/s20092597 - Google Schoolar - Ver abstract
Metropolis: Emergence in a Serious Game to Enhance the Participation in Smart City Urban Planning
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/s13132-020-00679-5 - Google Schoolar - Ver abstract
Framework comparison of neural networks for automated counting of vehicles and pedestrians
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-36211-9_2 - Google Schoolar - Ver abstract
Intelligent approaches to identify student learning styles through emotions in a classroom [Enfoques inteligentes para identificar estilos de aprendizaje de los estudiantes mediante las emociones en un salón de clases]
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Monitoring for the evaluation process on-line Prototype based on OpenFace algorithm
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-05532-5_37 - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020_posters
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Memorias VII Investiga UTPL
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
Memorias VI Investiga UTPL
año: 2017 - tipo: Libros de Actas
Avances y aplicaciones de sistemas inteligentes y nuevas tecnologías
año: 2016 - tipo: Científico
Frontiers in Education Conference Proceedings
año: 2015 - tipo: Libros de Actas