Assignment of Groups for the Execution of a Collaborative Work Using Emerging Algorithms
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42531-9_30 - Google Schoolar - Ver abstract
Augmented reality as a support resource in the teaching-learning process in legal medicine [Realidad aumentada como recurso de apoyo en el proceso enseñanza-aprendizaje en medicina legal]
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
LTI solution as an integrating element between an LMS and a Remote Laboratory (LR)
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/LACLO49268.2019.00030 - Google Schoolar - Ver abstract
Selection of an educational repository of 3D objects at the Universidad Técnica Particular de Loja (UTPL)
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/LACLO49268.2019.00035 - Google Schoolar - Ver abstract
Implementation of a remote laboratory (LR), as a support resource in an education system at distance [Implementación de un laboratorio remoto (LR), como recurso de apoyo en un sistema de educación a distancia]
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Usable and Accessible Learning Management System: UTPL Experience
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/LACLO49268.2019.00016 - Google Schoolar - Ver abstract
Use of interactive multimedia resources in the MOOC of the Universidad Técnica Particular de Loja (UTPL)
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/LACLO49268.2019.00032 - Google Schoolar - Ver abstract
Prediction of performance in a collaborative work with the use of technologies. The role of the social construction of knowledge and communication [Predicción del desempeño en una tarea colaborativa con uso de tecnologías. El papel de la construcción social del conocimiento y la comunicación]
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
IGuion: Designing interactive videos [IGuión: Diseñando videos interactivos]
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI.2018.8399374 - Google Schoolar - Ver abstract
Case study: Methodology for the development of learning objects (OA) in 3D for applications of augmented reality (AR) [Caso de estudio: metodología para el desarrollo de Objetos de Aprendizaje (OA) en 3D para aplicaciones de Realidad Aumentada (RA)]
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI.2018.8399145 - Google Schoolar - Ver abstract
Prospectiva de la Educación a Distancia en América Latina y el Caribe
año: 2019 - tipo: Divulgación
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas
Libro de Comunicaciones del V Congreso CREAD Andes y V Encuentro Virtual Educa Ecuador Calidad y accesibilidad de la educación superior a distancia: América, África, Europa y Asia
año: 2016 - tipo: Libros de Actas
Buenas prácticas en educación a distancia. Experiencias significativas en Iberoamérica. Texto
año: 2012 - tipo: Divulgación
Compendium Open Educational Resources: Cases from Latin America and Europe in Higher Education
año: 2012 - tipo: Científico
Artificial Intelligence and Applications: Complementary Proceedings of MICAI 2009
año: 2009 - tipo: Libros de Actas