A Teacher Education Model for the Digital Age: Linking educational innovation and research
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1109/JICV56113.2022.9934630 - Google Schoolar - Ver abstract
Development of a multi-user audience simulator prototype [Desarrollo de un prototipo de simulador de audiencia multiusuario]
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.23919/CISTI54924.2022.9820470 - Google Schoolar - Ver abstract
Design and Implementation of an Avatar Personalization System in a Virtual World Campus 3D UTPL
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85128783884&origin=resultslist&sort=plf-t&src=s&st1=sarango&st2=celia&nlo=1&nlr=20&nls=count-f&sid=b5b876ccc3d580c43ac5284f5e3c9fc2&sot=anl&sdt=aut&sl=46&s=AU-ID%28%22Sarango-Lapo%2c+Celia+Paola%22+36186019000%29&relpos=16&citeCnt=0&searchTerm=&featureToggles=FEATURE_NEW_DOC_DETAILS_EXPORT:1 - Google Schoolar - Ver abstract
Web platform for the generation of networks based on projects developed at the UTPL
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85128779177&origin=resultslist&sort=plf-t&src=s&st1=sarango&st2=celia&nlo=1&nlr=20&nls=count-f&sid=5b2339d3aba21de3cf5484577de3ca38&sot=anl&sdt=aut&sl=46&s=AU-ID%28%22Sarango-Lapo%2c+Celia+Paola%22+36186019000%29&relpos=17&citeCnt=0&searchTerm=&featureToggles=FEATURE_NEW_DOC_DETAILS_EXPORT:1 - Google Schoolar - Ver abstract
Implementation in Unity of a virtual psychology laboratory to carry out an experimental practice [Implementación en Unity de un laboratorio virtual de psicología para llevar a cabo una práctica experimental]
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85128736019&origin=resultslist&sort=plf-t&src=s&st1=sarango&st2=celia&nlo=1&nlr=20&nls=count-f&sid=5b2339d3aba21de3cf5484577de3ca38&sot=anl&sdt=aut&sl=46&s=AU-ID%28%22Sarango-Lapo%2c+Celia+Paola%22+36186019000%29&relpos=18&citeCnt=0&searchTerm=&featureToggles=FEATURE_NEW_DOC_DETAILS_EXPORT:1 - Google Schoolar - Ver abstract
Evidence-based educational innovation model linked to digital information competence in the framework of education 4.0
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.3390/su131810034 - Google Schoolar - Ver abstract
The scale of digital competence and utilization of open educational resources (CD-REA): Factors associated with competence in bimodal university teachers [La escala de competencia digital y uso de recursos educativos abiertos (CD-REA): factores asociados a la competencia de los docentes universitarios bimodales]
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85080998464&partnerID=40&md5=a7521486594f23636b9ef33d1e18d103 - Google Schoolar - Ver abstract
Design of a mobile application for access to the remote laboratory
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.1007/978-3-030-42531-9_31 - Google Schoolar - Ver abstract
Implementation of a remote laboratory (LR), as a support resource in an education system at distance [Implementación de un laboratorio remoto (LR), como recurso de apoyo en un sistema de educación a distancia]
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Augmented reality as a support resource in the teaching-learning process in legal medicine [Realidad aumentada como recurso de apoyo en el proceso enseñanza-aprendizaje en medicina legal]
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/doi - Google Schoolar - Ver abstract
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas
Search and Research: teacher education for contemporary contexts
año: 2017 - tipo: Científico
Libro de Comunicaciones del V Congreso CREAD Andes y V Encuentro Virtual Educa Ecuador Calidad y accesibilidad de la educación superior a distancia: América, África, Europa y Asia
año: 2016 - tipo: Libros de Actas
Revista CIIE. Memorias del 2do.congreso internacional de innovación educativa
año: 2015 - tipo: Libros de Actas
Buenas prácticas en educación a distancia. Experiencias significativas en Iberoamérica. Texto
año: 2012 - tipo: Divulgación
Compendium Open Educational Resources: Cases from Latin America and Europe in Higher Education
año: 2012 - tipo: Científico
Actas del IV Congreso Internacional sobre Aplicación de Tecnologías de la Información y Comunicaciones Avanzadas (ATICA2012)
año: 2012 - tipo: Libros de Actas
Artificial Intelligence and Applications: Complementary Proceedings of MICAI 2009
año: 2009 - tipo: Libros de Actas