2020 |
artículo |
A Comparative Study of EFL Listening Difficulties in Public and Private Ecuadorian High Schools
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85092737580&partnerID=40&md5=e3e96cf025a4720104829c5f48c0c773 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2020 |
artículo |
Enhancing EFL Students’ Active Learning by Using ‘Formative’ on Mobile Devices
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.3991/ijet.v15i13.13975 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2020 |
artículo |
The impact of online annotation tools on students' academic performance in a distance university program
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.17718/TOJDE.728153 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2019 |
artículo |
A comparison between deductive and inductive approaches for teaching EFL Grammar to high school students
año: 2019 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.29333/iji.2019.12115a - Google Schoolar - Ver abstract
|
2018 |
artículo |
The impact of using Pixton for teaching grammar and vocabulary in the EFL Ecuadorian context
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85041684474&partnerID=40&md5=4b5ea7287d022f4ce1edac4179bde415 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2018 |
artículo |
Perceptions on the influence of non-communicative activities on students’ motivation to learn a foreign language [Percepciones sobre la influencia de las actividades no comunicativas en la motivación para el aprendizaje de una lengua extranjera]
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.5209/RCED.52161 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2017 |
artículo |
The use of wikis to enhance collaborative reading and writing skills in a pre-service efl teacher training program in an ecuadorian academic context
año: 2017 - tipo: Scopus
- http://www.tojet.net/special/2017_12_2.pdf - Google Schoolar - Ver abstract
|
2017 |
artículo |
Teaching Efl Grammar to High School Students in Ecuador: A Comparison Between Deductive and Inductive Approaches
año: 2017 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85057643600&partnerID=40&md5=369613680a0833e15d121e68463f34 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2016 |
artículo |
The Effect of Communicative Activities on EFL Learners’ Motivation: A Case of Students in the Amazon Region of Ecuador
año: 2016 - tipo: Latindex Catálogo
- Google Schoolar - Ver abstract
|
2015 |
artículo |
EFL Teaching in the Amazon Region of Ecuador: A Focus on Activities and Resources for Teaching Listening and Skills
año: 2015 - tipo: Latindex Catálogo
- https://doi.org/10.5539/elt.v8n8p94 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2014 |
artículo |
Spanish interference in EFL writing skills: A case of Ecuadorian senior high schools
año: 2014 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.5539/elt.v7n7p40 - Google Schoolar - Ver abstract
|
2020 |
libro |
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas - estado: publicado
|
2019 |
libro |
Tendencias en la investigación Universitaria: Una visión desde Latinoamérica (Volumen VII)
año: 2019 - tipo: Científico - estado: publicado
|
2019 |
libro |
Nuevas tecnologías en el proceso de enseñanza-aprendizaje
año: 2019 - tipo: Científico - estado: publicado
|
2019 |
libro |
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas - estado: publicado
|
2018 |
libro |
Memorias VII Investiga UTPL
año: 2018 - tipo: Libros de Actas - estado: publicado
|
2018 |
libro |
2018 Wel International Academic. Conference Proceedings
año: 2018 - tipo: Libros de Resúmenes - estado: publicado
|
2017 |
libro |
Memorias VI Investiga UTPL
año: 2017 - tipo: Libros de Actas - estado: publicado
|
2017 |
libro |
Proceedings Book. Vol3
año: 2017 - tipo: Libros de Actas - estado: publicado
|