Students' Preferences and Learning Styles in Relation to Reading and Writing Strategies at Distance Higher Education
año: 2022 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.26803/ijlter.21.4.18 - Google Schoolar - Ver abstract
Using Digital Storytelling as a Strategy for Enhancing EFL Writing Skills
año: 2021 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.3991/ijet.v16i13.22187 - Google Schoolar - Ver abstract
A Comparative Study of EFL Listening Difficulties in Public and Private Ecuadorian High Schools
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85092737580&partnerID=40&md5=e3e96cf025a4720104829c5f48c0c773 - Google Schoolar - Ver abstract
Enhancing EFL Students’ Active Learning by Using ‘Formative’ on Mobile Devices
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/https://doi.org/10.3991/ijet.v15i13.13975 - Google Schoolar - Ver abstract
The impact of online annotation tools on students' academic performance in a distance university program
año: 2020 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.17718/TOJDE.728153 - Google Schoolar - Ver abstract
Using Pixton for writing instruction in foreign language higher education: A case of Ecuadorian pre–service teachers
año: 2019 - tipo: Latindex Catálogo
- https://studiahumanitatis.eu/ojs/index.php/analysis/article/view/38/31 - Google Schoolar - Ver abstract
Using digital educational comics for learning EFL vocabulary
año: 2019 - tipo: Latindex Catálogo
- https://studiahumanitatis.eu/ojs/index.php/analysis/article/view/32/40 - Google Schoolar - Ver abstract
The impact of using Pixton for teaching grammar and vocabulary in the EFL Ecuadorian context
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85041684474&partnerID=40&md5=4b5ea7287d022f4ce1edac4179bde415 - Google Schoolar - Ver abstract
Perceptions on the influence of non-communicative activities on students’ motivation to learn a foreign language [Percepciones sobre la influencia de las actividades no comunicativas en la motivación para el aprendizaje de una lengua extranjera]
año: 2018 - tipo: Scopus
- https://doi.org/10.5209/RCED.52161 - Google Schoolar - Ver abstract
The Effect of Communicative Activities on EFL Learners’ Motivation: A Case of Students in the Amazon Region of Ecuador
año: 2016 - tipo: Latindex Catálogo
- Google Schoolar - Ver abstract
Memorias X Investiga UTPL_Posters_2021
año: 2021 - tipo: Libros de Actas
Memorias X Investiga UTPL_Webinars_2021
año: 2021 - tipo: Libros de Actas
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Memorias IX INVESTIGA UTPL 2020_posters
año: 2020 - tipo: Libros de Actas
Nuevas tecnologías en el proceso de enseñanza-aprendizaje
año: 2019 - tipo: Científico
Memorias VIII Investiga
año: 2019 - tipo: Libros de Actas
Tendencias en la investigación Universitaria: Una visión desde Latinoamérica (Volumen VII)
año: 2019 - tipo: Científico
Memorias VII Investiga UTPL
año: 2018 - tipo: Libros de Actas
2018 Wel International Academic. Conference Proceedings
año: 2018 - tipo: Libros de Resúmenes
Memorias VI Investiga UTPL
año: 2017 - tipo: Libros de Actas